دوره ماکسیمم فروش

امتیاز کاربران به دوره
توضیحات دوره

٥٠ تکنیک ترند دنیای فروش

آیا تا به حال به دنبال یک کلید جادویی برای افزایش فروش خود بوده اید؟ آیا می خواسته اید تکنیک های جدیدی را بیاموزید که به شما کمک کند تا بهترین نتایج را در فروش خود ببینید؟ در این دوره، شما با روش های پیشرفته تر فروش آشنا خواهید شد و می توانید به طور کامل به پتانسیل خود در بازاریابی و فروش دست یابید. از طراحی استراتژی های موثر تا بهینه سازی فرآیندهای فروش، همه جنبه های لازم برای ایجاد یک تغییر اساسی در عملکرد فروش شما در این دوره پوشش داده می شود. با پیوستن به این دوره، می توانید ابزارها و تکنیک های جدیدی را به دست بیاورید که به شما کمک می کنند تا رقابت را در بازار پیشتازی کنید و درآمد خود را افزایش دهید. به طور کلی، این دوره یک فرصت بی نظیر برای بهبود مهارت ها و دستیابی به موفقیت در عرصه فروش است.

مدرس دوره: سروش صفدریان
* موسس مدرسه کسب و کار راستین
ِ* بنیانگذار و مدیرعامل استارت آپ داروخانت
* نویسنده کتاب “سیستم مدیریت یکپارچه از تئوری تا پیاده سازی”
سروش صفدریان یک توانایی چشمگیر در حوزه های فروش و مدیریت کسب و کار دارد. او با داشتن مدارک کارشناسی ارشد در MBA و مدیریت صنعتی، همچنین کارشناسی در مهندسی صنایع، پایه ای قوی در زمینه های مختلف کسب و کار دارد. در طول مسیر حرفه ای خود، سروش به عنوان قائم مقام مدیرعامل و مدیر فروش و بازاریابی در شرکت KONE فنلاند در ایران فعالیت کرده است و در زمینه های آسانسور، پله برقی و درب اتوماتیک تجربه بی نظیری کسب کرده است.
ِهمچنین، او بنیانگذار و مدیرعامل استارت آپ داروخانت است که اولین اپلیکیشن تسهیل در تهیه دارو و خدمات درمانی در ایران است. همچنین، به عنوان نویسنده کتاب هایی مانند “سیستم مدیریت یکپارچه از تئوری تا پیاده سازی” و “برخورد مناسب در ارتباط صحیح با مشتری”، و مترجم کتاب “Roller Entrepreneur the
coaster “از دارن هاردی، او توانسته است تجربیات و دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. سروش همچنین به عنوان یک مشاور و مدرس، با بیش از ۲۰۰۰ نفر در زمینه مهارت های مدیریت کسب و کار و سیستم های مدیریت کار
کرده و به تعدادی از سازمان های برجسته مانند مزمز، سیمان استهبان، OSP، برج میلاد تهران، و … کمک کرده است. او عضو باشگاه نخبگان و پژوهشگران جوان ایران نیز می باشد.

جزییات بیشتر

بدون شک، الگوی ماکسیمم فروش یکی از مهم ترین مباحث در حوزه بازاریابی معرفی و فروش است. این دوره برنامه ای جامع برای آموزش راهکارها و استراتژی هایی است که به کمک آن ها می توانید فروش خود را به حداکثر برسانید. از روش های تحلیل بازار تا تکنیک های ارتباطی و فنون مذاکره، در این دوره به تمام جنبه های مهم فروش می پردازیم. هدف ما این است که شما را به یک صاحب کسب و کار یا یک بازاریاب موفق تبدیل کنیم که قادر به بهره مندی از هر فرصتی برای افزایش فروش خود باشید. اگر شما هم به دنبال افزایش سطح فروش و دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه بازاریابی هستید، این دوره برای شما طراحی شده است. در دوره "ماکسیمم فروش"، ما به شما یک مجموعه از ۵۰ تکنیک برتر را آموزش می دهیم که با استفاده از آن ها می توانید بهترین نتایج را در فروش خود ببینید. این تکنیک ها از جمله آپ سلینگ، تایید اجتماعی، مدیریت اعتراضات مشتریان، و فروش محصولات مکمل است که همگی جزئی از استراتژی های موثر فروش محسوب می شوند. با اجرای این تکنیک ها، شما قادر خواهید بود به صورت بهتری با مشتریان ارتباط برقرار کرده و به فروش های بیشتری دست یابید. منتظر حضور شما در این دوره هستیم تا با هم به سوی رشد و توسعه پیش برویم.

سرفصل ها
آپ سلینگ
تایید اجتماعی
اعتراض مشتری
فروش محصولات مکمل
و ۴۶ تکنیک موثر دیگر...

مخاطبین دوره
• شرکت های دانش بنیان
• شرکت های بزرگ صنعتی و خدماتی
• واحد های فناور و خلاق در پارک های علم و فناوری
• کارآفرینان و صاحبان کسب وکارهای آنلاین که می خواهند روش های جدید و کارآمد
برای جلب مشتری و افزایش فروش را بیاموزند.
• فعالان بازاریابی دیجیتال که به دنبال بهبود مهارت های خود در زمینه تبلیغات آنلاین
و بهبود نتایج فروش هستند.
• مدیران فروش و بازاریابی در شرکت های بزرگ که نیاز به به روزرسانی دانش و مهارت های
خود دارند تا با رقبا همگام باشند.
• کارمندان واحدهای فروش و بازاریابی که به دنبال راهکارهایی برای بهبود عملکرد شغل
ی و ارتقاء حرفه ای خود هستند.
• دانشجویان و علاقمندان به حوزه بازاریابی که می خواهند اطلاعات و تجربیات جدیدی
در این زمینه کسب کنند.

پشتیبانی دوره و تماس با ما
شماره تماس
09058146513
ایمیل
info@alobiz.com
پشتیبانی حضوری
تهران - امیرآباد - کارگر شمالی - تقاطع هیئت و گردآفرید - پلاک 15 - پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت و مدرس

تماس با ما

[contact-form-7 id=”267″ title=”بدون عنوان”]

دیدگاه و امتیاز کاربران
متوسط امتیاز ها
5.00
۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
5 ستاره
1
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

1 دیدگاه برای دوره ماکسیمم فروش

  1. ساسان یادگاری

    ممنون از دوره خوبتون.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • نوع دوره : آنلاین
  • پیش نیاز : بدون پیشنیاز
  • 16 ساعت آموزش
  • 85% دوره تکمیل شده است
  • دوره های مرتبط

    کارگاه حضوری اصول تبلیغات با نگاهی عملیاتی

    8 ساعت آموزش
    0 دانشجو
    ۵۰۰,۰۰۰ تومان

    دوره ماکسیمم فروش

    16 ساعت آموزش
    0 دانشجو
    ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
    preloader